onsdag 4 januari 2012

Även små segrar räknas.

Nu har jag varit inne på Dermavisc.se och kollat runt, och jag ser till min förvåning att de nu under kategorin "Vanliga frågor", på frågan "Hur tillverkas Dermavisc", svarar följande: "Hyaluronsyran i Dermavisc utvinns från tuppkammar..."

Detta gläder mig väldigt mycket, då det visar att min KO-anmälan fått resultat. Ett resultat som kanske får folk, som går i tankarna att använda deras produkt, att kanske tänka en gång till, och inte använda sig av denna vedervärdiga produkt.

Som sagt: även små segrar räknas. Det må inte vara mycket, men det är absolut ett yttepyttelitet steg i rätt riktning!

Kärlek och respekt till er alla där ute, och jag önskar er ett kärleksfullt år, med nya friska krafter att bruka i kampen för rättvisa!

1 kommentar:

  1. Hej, jag har kollat igenom din blogg lite och vill tacka för all information och du förmedlar så mycket hopp! Jag tänkte bara rekommendera Sverigesradio P1 som på sitt program "kaliber" undersökte tupparnas vardag och pratade med ansvariga och kunder till produkterna m.m. Du kanske redan lyssnat på det men jag tänkte säga det ändå. Ha det super!

    SvaraRadera